Luften pös ut ...

Jag har under veckan som gått varit fullkomligt slutkörd ! Knappt orkat gå upp på morgonen. Ögonen har varit simmiga hela dagarna. Irriterad. Kraftlös. Oengagerad.
Precis när jag tyckte jag kände mig en liten aning utvilad ( somnat 20-21 i fyra dagar nu )
Så hände det ett stort trauma som fick mig helt kraftlös.

Det fick mig att inse så liten och utsatt man är som enskild person.

Exakt vad och hur saker har hänt kan jag inte gå in på ...
Men allt är fruktansvärt tragiskt !!!

Livet kan förändras på en bråkdels sekund.
Livet kan redan ha förändrats trots att du inte har den blekaste aning om att något hänt en bit längre bort......


Kommentarer
Postat av: mamma

Det positiva är att det kommit 2 inlägg på kort tid på din blogg

2011-05-07 @ 14:47:49
Postat av: Budda

Jag vet Jennie.Tro mig.

Jag går bredvid dig.



Jag är här.



Behöver du hjälp?

2011-05-07 @ 19:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback