Söndag - Mors dag

Idag tänkte vi flytta jordhögar i trädgården.
Vi lånade svärfars skottkärra och jobbade 20 min sen öppnade himlen sig !

Svärföräldrarna frågade om vi ville följa med dom och fika i Bialitt. Det gjorde vi & firade Mors dag.
De andra åt våfflor, jag valde toast.

I kväll har jag lagat två goda pajer. En med spenat, fetaost, tomat, vitlök och en med köttfärs, färska champinjoner, krossad tomat och vitlök !
Smakade mums !!

Kort arbetsvecka framför mig. Tre dagar och sen låångledigt :)
Kristihimmelfärdsdagen, klämdag ( = kompledigt) vanlig helg och nationaldag OCH dom har lovat SOL !!

Kommentarer
Postat av: Budda

Gott med paj! Jag önskar en härlig ledighet.



Tack f mail (jag blir glad). Mycket att skriva om ena frågan bara... :) återkommer.

2011-05-31 @ 08:13:48
Postat av: Angelica

Hej!

Hade du kunnat lägga ut recepten till pajerna? Det lät helt fantastiskt gott =)

2011-05-31 @ 22:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback