Dagen började underbart... men sen ..

Gick upp tidigt i morse, åt frukost och duschade för att hinna till Center syd i tid innan alla parkeringsplatser var upptagna.
Det gick fint. Dottern och hennes bästis gick för sig själv inne på Center syd. Jag och sonen höll oss i affärerna i utkanten; Leksaksmagasinet, Harald Nyborg, PayC ... Folkmängden var ytterst behaglig och jag lyckade hitta perfekta julklappar till humana priser.
Eftersom jag lovat barnen lunch och Mc Donalds var mer eller mindre fullbelagt körde vi tillbaka till Eslöv för en tur på vårt eget Donalds.. ( Där var det nästan mer folk än på Center syd :-S )
Vi åt gott och barnen lekte .. Ja, William lekte och tjejerna såg mest på. Therese och jag kommunicerade med teckenspråk och imponerade på några andra besökare !

Sen kom samtalet. Fy f*n vilken ångest !
Ringde gråtande till exet och missade svänga av på rätt väg !!

Den värsta chocken har lagt sig nu. Men jag har gått som en höna hela eftermiddagen och inte vetat hur jag skulle göra ! Att få tag i läkare i dessa tider är ju dömt att misslyckas !
Så snällt avvaktar vi.
Lägger fram en hög kläder vid sängen som jag kan hoppa i och kasta mig till akuten i natt.... ifall ifall ...

Både julfriden, läslusten och myshungern försvann fortare än kvickt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback