Mellandagsrea !

Hämtade upp systern i morse körde till Nova Lund. Vi var där ungefär tio i tio, fick en bra parkeringsplats !
Trängdes i butikerna till klockan var halv två !

Då hade jag inhandlat;
Tre tröjor
Ett skärp
Ett par stövlar
En duk ( ska ge bort )
och en almanacka ( inte rea )
Ett par fodrade gummistövlar till sonen
En tröja och ett par fleecebyxor till dottern !


När vi skulle hem stod det vakter och dirigerade trafiken ut. Att ta sig ut från Nova-området tog lika lång tid som det tog att köra hela vägen till Eslöv :-)
Vilken himla tur att vi körde så tidigt !

Senare i veckan blir det en tur på Lindex i stan också för lite nya underkläder. Sen får det minsann vara slut på detta frosseri ! Nåja det rörde sig om julklappspengar som jag fått för just mellandagsrean så då ska jag väl inte känna dåligt samvete !


Kommentarer
Postat av: -Nena-

Hu tur att man valde Center Syd istället. Fast vi åkte inte dit förrän ni åkte hem *s*
Det är ju svårt att komma ut från Nova Lund en vanlig helg så då kan jag se framför mig hur det var nu.
Grattis till fynden, själv blev jag trött av att titta på andra så det blev inga fynd för min del.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback