Vad gör man en regnig dag som denna ?

Jo, efter en hel månad ( eller var det två ) av ständigt regn blev både jag och sonen lite uppåt av solstålarna i förmiddags. Vi hann med en tur på lekplatsen innan lunch.. Sen bröt helvetet löst igen !
Var sjutton kommer allt vatten ifrån ? Jorden har ett ständigt brist på färskvatten, välkomna till Eslöv allihopa vi har samlat på oss allt och lite till !!!

I vilket fall så har jag under de senaste turerna på internet stött på den ena fina bloggen efter den andra. Inredningsbloggar bla som gett mig massor med fina länkar, tips och idéer. Till mitt redan överfulla anteckningsblock med "kommande projekt" tillkom en ny lång lista.
Jag bestämde mig för att ta itu med det och starta upp en egen blogg-sida.
Inte för att den enbart ska handla om inredning  förståss men lite, ibland, delvis, kanske ?

I början hoppas jag ni kommer att ha överseende med min totala okunnighet och prover.

Hoppas ni återkommer !


153691-1

Erkänner jag använder plastgran med närmare antikvärde

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint :D Tack!

2006-12-17 @ 16:17:10
Postat av: Alexsandra

hallelulja! välkommen till blogg-beroendet (;

Postat av: -Nena-

Hej på dig Jennie
Kul med blogg. har själv hållt på ett tag men insåg att jag nog missat att berätta det *skäms*
Min handlar väl mest om min och familjens vardag, har inte riktat in mig på något speciellt.

Bara nu inte detta tar över mailen *s*
Ha det bra
/Lena

2006-12-17 @ 20:04:37
URL: http://nena.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback