Wow, jag hann !

Min hemma gjorda julklapp är klar !! Men eftersom jag lämnat ut blogg-adressen till alla jag känner så kan jag inte publicera förrän efter jul ... :-D Vem vet vem som kikar in här !!?!
I vilket fall är jag mycket nöjd med mig själv, att jobba under press är bra !

Så nu kan jag koncentrera mig ostört på helgens nästa nöje, nämligen ungefär 1000 sidor barnhälsovård ! Gaaaah, blir galen på lärare som inte vill specisera vad vi ska läsa ! "Läs det som är relevant för kursplanen" ... OK !!
Skriv ut informationen från folkhälsoinstitutet !!! HALLÅ, det rör sig om 380 sidor !!!

I morgon ska jag, med sällskap av alla andra 647.000 skåningar bege mig ut på sista julklappsjakten. Att det kom ett reklamblad i lådan om skorea var ju också väldigt lägligt :-S
Jag får kanske göra en Alexsandra "God jul Jennie önskar tomten"

Nä minsann nu kallar bingen om vi ska orka upp och hitta en parkeringplats i ottan !!

God natt !

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

och var sjutton e denna sko-rea?? herregud, jag måste kolla igenom reklamen bättre innan jag samlar den på hög i hallen :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback