Av barn lär man sig mycket !!

På sagostund har jag hört att

~ Katter äter minsann mössOR !!!

~ Djuret som sitter i träder och låter "knack-knack-knack" är en IGELKOTT !!

~ Och X´s mamma har köpt en salva till X´s pappa för han har fått utslag i rumpan !!

Och som om det är inte är nog med barn"roligheter" så kan jag berätta att sonen idag

1. Badar leksaksbilarna i tillbringaren med saft.
2. Tömt min nyköpta diskmedelflaska rakt ner i vasken ... Eller rakt ner och rakt ner .. Diskmedel ner och skum       upp !
3. Hällt en bägare coca cola i en pappkartong, för att inse att det inte stannade i den ( !! ) utan kom på min matta :-S

Visst är barn underbara ?

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

man måste ju få testa :p

Postat av: -Nena-

Kreativ son du ha. Man måste ju testa allt för att få svar och mamma måste få veta att hon lever ;)

2007-04-21 @ 18:52:18
URL: http://http://nena.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback