Usch nu fick jag ångest ..

Och NEJ det är inte för att jag verkligen begav mig ut och klippte kvistar till mitt påskris !! ( för det gjorde jag naturligtvis )

Utan för en inbjudan som kom i min brevlåda.
Klassfest !
Tydligen är det 15 år sen vi gick ut skolan detta året och det ska firas med stor pompa och ståt.

KUL ! Tänkte jag först..
Men vad kom jag fram till sen ?

Jo alla i klassen är gifta, sambos och bor där i sina perfekta små hus i sina perfekta liv ...

Och vad ska jag komma med ??
Jo, äntligen har jag bestämt mig vad jag ska göra med mitt liv och satt mig i skolbänken igen !
Det var ju verkligen på tiden, över 30 år gammal !!
Jag umgås med mina barn 24-7 och har inte ens tid att gå på en enkel dejt ...
För det är himla besvärligt !!! Ni vet, tid i schemat... Barnvakt.. Frisyren som aldrig stämmer .....
Nej det är lättare att avboka eller smått låstas att man gått under jorden och vissla lite diskret !!

Jag är sån himla mes !! Jag ska minsann anmäla mig och gå dit ändå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback