Buggar i renoveringen ...

Bugg 1; Igår kom dottern hemklampandes !! Renoveringen skulle bli en överraskning, men när jag förbjöd henne att hämta ett album så sitt rum la hon ihop ett och ett .. Så dum är hon ju inte !
Hon har dock inte fått se ännu, så lite hemligt är det trots allt !

Bugg 2; Två garderobsdörrar är fortfarande otapetserade !! Anledning - handtagen går inte att få av !!!
Nu får jag leta upp någon snäll själ som lånar ut en metallsåg ... Jag får helt enkelt såga av skruvarna !! Så typiskt !

Bugg 3; Vägghyllan som Benny skurvade upp till mig när jag flyttade in sitter som BERG ! Varken med skruvmejsel eller dragare rubbar sig skruven en mm ...
Jag har fått måla runt om !! Fuskarbete ! Om jag skulle få för mig att flytta en dag ingår hyllf*n i köpet !

Nu ska jag ge ett smakprov på tapeten som sitter uppe. Påpekar att knopparna faktiskt är på samma höjd trots att det ser vingt ut :-P

153691-9

Kommentarer
Postat av: -Nena-

Wow vilka fräcka tapeter. Jättefint.

Postat av: Alexsandra

nu e det bestämmt... jennie kommer hem o fixar hos mej med :p

2007-02-12 @ 12:24:56
Postat av: Petra

Vääldigt fin tapet ska jag säga systra miin :D

2007-02-19 @ 21:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback