Greys anatomy - tankar !

Igår var det sista avsnittet av Greys för säsongen.
Jag som annars bara ser inredninsprogram följer denna serie slaviskt !!

Nu till utfallet !

Var det någon som inte trodde att Meredith och Derek skulle få till det igen i sista programmet ?
Så manligt  "Jag är inte intresserad, Jag måste fixa upp lite i mitt liv först, Jag trivs bra att vara singel"
Men f***n ta en om man dejtar någon annan, då kommer dom springande som gaseller..
Sluta förneka att ni är intresserade !!!!!

Sen fick jag två bevis på att dom man verkligen tycker om bara försvinner. Antingen som Christina ( som jag för den delen inte gillat alls sen serien började ) som bara drog !! Eller som Izzies lille söta hjärtpatient, som ett par timmar efter frieriet går och dör !!
Även där är det som i verkligheten ...
Antingen drar folk eller så går dom och dör !!!  Jäkla skit !!

Jag håller verkligen med George; Livet suger !!!!

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

att derek o meretith fick till det igen fick mig att både vilja kräkas o att skutta runt i lägenheten på samma gång. åh vad jag vill att det ska vara dom två - fast han e en nöt

2007-02-07 @ 18:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback