Mexikansk mat och film

Blev det i kväll.
Kastade mig över en Nachos kyckling och filmen "Sök"
Den var riktigt rolig på sina ställen. Fast å andra sidan hade det nog kvittat vilken film man satt i dvd`n till mig och Sandra... Antingen gråter vi floder eller skrattkrampar !

Andra filmen "The break-up" var inte alls skoj.. Men en tjock sjungande mexikan var vi tvugna att skratta åt lite ändå :-S

Till filmerna blev det alldeles för mycket godis !! Så nu är törsten olidlig ! Inte konstigt att Sandra drack 8 glas saft efter alla dom djungel-vråls-klubborna !! Jag åt en och håller på att döööööö ...

Ett glas saft och en halvtimme till på nätet... Sen blir det sängen !!

~ När jag blir stor ska jag bli lycklig~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback