Nu har jag två problem ..

Jag är så trött att ögonen går i kors, men jag anser att det fortfarande är ialla fall en halvtimme för tidigt att gå och lägga sig.

Problem två är att betterierna i mitt trådlösa tangentbord är slut och att det är så jobbigt i axlarna att sitta och skriva på laptopen :-(

I-landsproblem jag vet, men i kväll är jag kinkig och orkar inte med sånt ..

Har iallafall långt om länge fått iväg vårt grupparbete ! Hemsidan strejkade och påstod att jag inte hade rättighet att ladda upp filer ( !! )
Så jag fick skicka till alla via mail istället, extra jobb !

Nu har jag gjort mitt så nu ska jag koppla bort och hålla helg !
Nåja en och annan sida blir det nog läst inför tentan iofs...

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

du ska hålla helg med KICKAN!! iallafall en fredagkväll (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback