Snodd lista :)

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Vad gjorde du kl 08 imorse? Satt på jobb
Vad gjorde du för 15 min sedan? Åt en smögås
Det sista du sa högt? Men va f***n  ( efter att jag inte kom ihåg mitt kodnummer på tentan som är rättad nu )
Det senaste någon sa till dig: Hejdå, jag går igen..
Vad har du druckit idag? Vatten, te, o´boy
Vad var det senaste du åt? grov smörgås med leverpastej
Vad var det senaste du köpte? Handlade på Domus nyss.. Mjölk, spagetti, kattmatt.. Ähh orkar inte skiva
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun/trä
Vad är det för väder hos dig nu? Mulen men uppehåll
Godaste glassmaken? Choklad ( rocky road helst )
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske ...
Sover du tungt? Nej
Drömmer du mardrömmar? Väldigt sällan
Trivs du med ditt jobb? Jag skolar om mig just nu...
Favoritklädsel? Joggingbyxor och en sliten t-shirt, helst med lång ärm
Favoritlåt just nu? Hellström går allitd hem..
Vad ser du om du tittar till höger? Min tv-rums gardin
Vad gör dig glad just nu? Solen .. barnen, för det mesta
Vad ska du göra härnäst? Hämta William på dagis
Höger eller vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Lite nere och oengagerad
Favoritgodis? Kexchoklad och dajm
Kläder just nu? Jeans, blå tunika och vit fleecejacka
Sommarplaner? Måla hallen, en vecka till Marstrand, ev fixa nytt räcke på balkongen
Hur många kuddar sover du med? en
Spelar du något instrument? Synth har jag spelat ett antal år, så det sitter kvar
Morgon eller nattmänniska? Morgon
Vad är viktigast för dig? Familjen
Är du kittlig? Nix
Snarkar du? Inte vad jag vet, men jag gnyr som en hund ibland
Stjärntecken? Jungfru
Äckligaste insekten? tycker inte dom är så äckliga...
Stökigt eller välstädat? Föredrar välstädat men har rörigt...
Längtar du mest efter just nu? SEMESTER !!! ( + att Emma ska svara på mitt sms ang tentakoden :-P )

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag snor den!
Fred & Kärlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback