Vilket skit-inlägg !

I söndags anordnades en liten mysig avskedskväll för min Kickan !
Det blev hämtmat och hyrfilm, som om det skulle vara något speciellt det är ju det vi ägnar oss åt till 90 % !!

I vilket fall när hon sen skulle gå hem och klev ut i min trapp sa det bara *splatt*
Där låg en hundskit !!!!! Inne i trappen !

Medans hon skurade skon i mitt handfat så torkade jag trappen och både skrattade så tårarna sprutade.

Funderade allvarligt på att stoppa ner skurpappret i grannes brevlåda. Den enda hunden som bor här ..
Ändå tills min bror sa; kanske är det någon som vill dig ont !! :-S

Numera går denna jag inte ut i trappen utan att kolla noga var jag sätter fötterna !!

Nu får ni vara snälla mot mig en vecka för min självfräde och trösterska är låååångt borta !!
Hoppas hon kom ihåg kondomerna !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback