3 år med guldklimpen !

Svetten rinner och öronen ringer.
Nu pratar vi inte tentaångest !!
Snorförkyld !!!!

Sonens födelsedag ( 3 år !! !) firas på ett märkligt sätt !
Rena sjukstugan.

Jag skulle jobbat i morse, men sonen avslutade dagen igår med att kräkas i mammas säng :-S
Jag började morgonen med att ringa och sjukanmäla först mig och sen honom ..

När det var klart blev det klart pakettajm.

Ringa och avboka några gäster som skulle kommit hit i kväll.
Det har blivit en tur till lekplatsen trots allt.
Sonen verkar pigg och själv tyckte jag det kändes bra med lite frisk luft.

Fd svärmor kom med ritpapper och fingerfärg. Så nu i eftermiddags har vi tillverkat konstverk på löpande band !

Hur tentan i morgon kommer att gå blir ju intressant ...

Och förresten idag håller jag tummen för Angeliqe :-)
Jag väntar på en utförlig rapport !!

fodelsedag
Grattis liten gullunge !! <3

Kommentarer
Postat av: -Nena-

GRATTIS till 3 åringen
Kan inte fatta att det är 3 år sedan som han kom till dig... tiden den går och vi blir inte en dag äldre ;) Hur hänger det ihop???

Trist att ni är sjuka, kräksjuka och snorig näsa är verkligen inte kul. Hoppas ni snabbt kommer på benen igen
Krya på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback