Jag tar en dagens tack !

Och ibland en "helgens" i brist på annat ämne ..

Dagens väder; I kronologisk ordning Regn, blåst, sol, mulet

Dagens kläder; Efter varmt bad med sonen. Röd rutiga pyjamasbyxor och vitt linne

Dagens middag; Hemmagjord risotto av överblivet ris, köttfärs och kokta grönsaker *mums*

Helgens största inköp; Min nya ( superdyra ) dammsugare. Som är underbar och tillråga på allt GRÖN !!

Helgens klipp; En tjock jacka på "Price-off" för 100 riksdaler

Helgens flopp; The ARK vann festivalen. Jag tillhör inte typen som är förtjust i halvnakna

Helgens gott-gott; Hotta chilinötter och coca cola

Helgens nyttighet; Valde chicken nuggets och side-sallad på MC igår ! Oj så nyttigt det kan bli även där. Nåja paneringen kanske inte är helt utan fett .. men ändå ..

Helgens sömnpiller; Försökte ytterliggare en gång se "Matrix" utan att somna. Lyckades inte denna gången heller. Filmen är INTE bra !!

Dagens klurighet; Kursboken i mikrobiologi. Himmel vilken massa konstiga begrepp och ord. Tänk att en bakterie kan vara så komplicerad. Bäst att aldrig bli sjuk mer !!

Helgens "I give up"; Ungarnas ständiga bråk om den förbaskade pallen ( !! ) EN lite träpall som tydligen ALLA vill ha .....

Kommentarer
Postat av: -Nena-

Grattis till nya dammsugaren ;)
Jag ska också få en ny snart, maken ska köpa till mig en modell mindre som jag kan ha framme och suga upp alla hundhår (var kommer de ifrån??? *s*) med så jag slipper kånka fram monstret
Har du ingen bild på din fina nya familjemedlem dammsugaren? *fniss*

Postat av: jesper

matrix e bra
men den kanske e till för de lite yngre:P

2007-04-07 @ 22:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback