Julkänsla i huset

Idag har jag börjat pynta så smått inför stundande advent. Stora glittriga julkulor köpte jag på tivoli och nu har jag hängt upp dom i fönstret med vitt sidenband ! Fint ? Jag älskar dom !!
Påpekar att detta är första smakprovet från huset i bild :-D


image34

Jag har också hunnit med att besöka frissan, fika med Sandra och ta en sväng på Lindex. Jag hade sett en annons i tidningen om jultoppar för 49.50. När jag gick därifrån hade jag köpt på mig tre stycken ( + att sonen lyckats välta ner en hel hylla med deodoranter )

image35

Kommentarer
Postat av: alexsandra

julkulorna e jäääääättefina :) plus att vi kommer va så fina i våra nya tröjor.. ska ha på min imorgon :)

Postat av: -Nena-

Jättefina julkulor och inget dåligt fynd på Lindex.

2007-11-29 @ 19:54:32
URL: http://nena.bloggagratis.se/
Postat av: Nini

Så fint det är!

2007-11-30 @ 08:09:51
URL: http://nini.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback