Dagens snodda ..

Senaste impulsköp: Räknas två tomatplantor som jag antagligen kommer att ha kål på innan dom ens börjat blomma..

Favoritlyxartikel: räknas bilen som lyx ? Någon dyr foundation kanske ??

Favoritfärg: Brun, blå eller grön

Favoritmärke: tja, Gina kanske ? Polarn & pyret.

Favvoskor: gymnastikskor, fotriktiga och bekväma

Klädkonto per månad: Får ångest bara jag köper en strumpa :-S

Mest överskattade affär: Har gjort många sånna affären

Mode jag aldrig vill se igen: cykelbyxor

Mode jag vill se igen: Låga midjor och bootcut

Senaste fyndet: 75 % på Glitter gav mycket för en spottstyver

Fulaste färgen på kläder: Rosa

Sämsta köp: En klänning i halterneck modell som jag troligen aldrig kommer att använda

Favoritprodukt på apoteket: Miniderm kräm eller intim tvättolja

Bästa promenad: Kulturen/botaniska i Lund eller Skånes djurpark

Favoritdryck: Vatten eller cola

Äter lyxmiddag: När jag orkar laga

Favoritgata: Ströget alt min egen gata kanske

Reser helst till: Öland mitt smultronställe

Bästa mikromaten: Falafel och couscous

En bra gå bort-present: Servetter & ljus

Älsklingsljud: tystnaden, fågelkvitter

Favvosajt: blocket.se

Favvoblogg: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Här bjuder jag mamma på middag: Elysse

Fikar gärna på: Något café på landet

Bästa lunchställe: Empieaza

Favoritgrönsak: Morot

Favoritdjur: Katt

Bil:Opel Zafira

Stjärna jag vill träffa: Petter

Motionerar: promenad och cykel

Det dyraste jag köpt: huset

Favoritprodukt på Systembolaget: Doodley

Bästa fyllekäket: dricker inte

Dansar helst till: schlager från 80 talet

Senast gnolade: O´boy med Peps

Bästa romanen: Martina Haag

Bästa diktsamlingen: Dikter ... Postis ?

Kommentarer
Postat av: Anita nilsson

Jag ser fram mot att få äta på Elysse.Att du inte dricker vet vi ju + det heter ju Dooleys

2008-04-29 @ 21:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback