De rika kan, vi fattiga försöker ...

Lite barnvänligt trädgårdspyssel har det blivit de senaste dagarna. Först snickrade jag och sonen en egen lite koja av lastpallar och en gammal matta !
Den blev så här fin;   


Sen hämtade jag en gungställning som verkligen sett sina bästa dagar ... Efter sandpapper och färg i nyansen "signalgrön" då blev den som ny igen !!!

 
Före                    Efter


Igår var jag även två vändor på tippen med ris och grenar jag sågat ner. Båda gångerna fick jag hjälp att lasta av kärran av två olika män. Jag har fortfarande inte kommit på om det verkligen var gentlemän eller om de bara tyckte att det tog förbannat lång tid när klena jag slet som ett djur.
( andra vändan fick jag dock hjälp av min kära syster, TACK !! )



Kommentarer
Postat av: J

Hmm de rika kan köpa gungställningar, vi fattiga försöker sno? ;) vart bra ju


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback