Jägers :)

Ja ja men, visst var det Jägers som gällde igår.
Vi valde precis rätt tid att bege oss dit...
Vi slank nämligen in genom hallen samtidigt som kvällens huvudpersoner "E.M.D"
Hade jag sträckt ut min tunga så hade jag slickat på Erik Segerstedt !!! *ylar som en varg*

I vilket fall, ljudet var under all kritik och man hörde inte vad som sjöng utan bara en massa dunkande :(

Och det där med 25 års gärns var ju inte att tänka på !!
Min lillasyster lunkade nämligen fint in utan att visa leg över huvudtaget den lilla smurfen !!

Det blev en trevlig förkväll också, först toast på Grappa med Sandra, sen lite smink och musik i hennes lägenhet.
Därefter en omgång Singstar hos Kajsa.... Ja ja, jag loosade stort !

I morse var ögonen tunga,rösten hes och plånboken gapande !

image140

Kommentarer
Postat av: -Nena-

Undrar om han hade smakat gott ;)

Kul att det blev bra.
Sköt om dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback