Snodd lista

1. Hur gammal är du om fem år? Lika gammal som nu, dvs 25 :-D
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Barnen
3. Hur lång är du? 174 om jag inte krympt
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Rallybrudar igår på bian
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Vem ringde dig senast? Sonens dagiskompis mamma
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Kan du köra mig till stallet eller ska jag cykla
8. Vad ligger närmast dig som är rött? En kudde i form av ett hjärta
9. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
10. När såg du senast din mamma? Igår
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du i dag? kring tio
13. Vilken är din favoritjulsång? It´s a christmastree som ngn DJ tagit fram
14. Vilken är din favoritplats? Öland
15. Vilken plats föredrar du minst? Tandläkaren ? I trängsel ?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Beror på var jag får jobb i framtiden kanske
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Minns inte om jag var skrämd av något
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? sonen som stod i Luciatåget ~ 20 min o drog förtvivlat i stjärngosse-struten
19. Hur stor är din säng? 140 bred
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Ibland med joggingdress o raggsockar tom
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? Alltid SKÅNELAND
24. Vilka städer har du bott i? Malmö & Eslöv + landet
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor inne, skor ute
26. Är du social? Inte ett dugg
27. Vilken är din favoritglass? Rocky road eller mjukglass
28. Vilken är din favoritefterrätt? Äter nästan aldrig efterrätt, brukar vara proppmätt då
29. Tycker du om kinamat? Ja.
30. Tycker du om kaffe? Usch nej
31. Vad dricker du till frukost? Oboy
32. Sover du på någon särskild sida? på ovansidan av sängen
33. Kan du spela poker? nej
34. Tycker du om att mysa/kela? Beror väl på humöret
35. Är du en beroendemänniska? Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner och känner .. Hade ett barn på dagis med samma dag som mig
37. Vill du ha barn? NÄ gud jag har tre det får vara bra för min del ..

Kommentarer
Postat av: -nena-

Och denna tog jag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback