Uppåt väggarna

Vem bryr sig om gamla trista tavlor när man kan ha så mycket annat på sina väggar !?!




Supervacker lampa som förra husägarna lämnade kvar till min stora förtjusning.
Den hänger i trappen och lyser varje natt :)


En vägg ljusstake här väl var och varannan människa nuförtiden. Så här ser min ut


Två vackra amplar med inte allt för vackra plastblommor :-S

 
Dotterns alster x 2


Någon skum borste som alltid hängt hemma hos min mormor och morfar.
När de båda två gått bort hamnade den på min vägg. Vet inte om jag gillar den,
den hänger där mest för nostalgi-sakens skull.





Kommentarer
Postat av: -Nena-

Det är kul med lite udda saker. Vi har inga sådana där "vanliga" tavlor här hemma heller. Jag har t.ex en gitarr i spegelglas (en likadan gitarr hängde hemma hos Stig-Helmer i en av sällskaps-filmerna) och ett par stora röda glasögon med spegelglas.

Postat av: Johanna

Fina saker!

2008-01-29 @ 08:53:55
URL: http://inredning.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback