Varde värme !!

Nu är luftvärmepumpen på plats och redan känns huset mycket varmare !
Killarna håller på att skruva upp nya element i hela huset och ska koppla in dess. Beräknas vara klart på fredag.
Förutom att halva taket trillade in i källaren så går det väl bra. Det ser fint ut med nya kritvita element. ( dottern är glad att slippa sitt gröna )

I morgon kommer kommunens kille som ska montera liften och på fredag kommer även en bakant och ska kolla på tv-rums golvet. Detta behövs reglas upp och läggas om... Annars räknar jag med att sitta i min soffa nere i källaren snart ... *om du får oväntat besök a´la Gevalia*

Ja som ni ser är det full rulle och att få läsro i denna röran är inte lätt. Nu ska jag packa mina böcker, lämna gubbarna och köra bort till mamma för att få ro ett par timmar. Hon är på jobb och den enda jag behöver lyssna på är lata hundens suckar ...

See you later !

Kommentarer
Postat av: -Nena-

Skönt med lite värme i huset. Inte så skönt att frysa om tårna inte.

Hur är det annars med allt, ska försöka maila dig imorgon.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback