Fortfarande irriterad

Visst visst alla människor gillar inte barn men när man har ett yrke som innebär träffar med barn kan man väl i alla fall hålla sig något så när på mattan !!?!

Men att blänga och komma med snorkiga kommentarer är faktiskt inte acceptabelt.
Ärligt talat så skiter jag ett stort stycke i ditt privat liv om hur många gånger du är skild och hur många barn du själv har ... Förvånad över att du ens kom på tanken att skaffa några !!
Kom inte och säg; jag vet hur det är ....
Nej det vet du ta mig tusan inte !

Vi kommer i alla fall inte tillbaka så ni kan vara lugna !
Sätt upp en skylt på dörren om att barn inte är välkomna så andra slipper ett lika vidrigt bemötande !

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men hallå...vad har hänt?

Låter inte vidare trevligt iallafall...

Hoppas irritationen lägger sig snart.

2008-07-17 @ 19:59:39
Postat av: -Nena-

Oj det där lät inte alls så kul.

Jag finns här om du vill skriva av dig, det vet du.

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback