Ågrenska !

Åhh vilken underbar vecka vi har haft !
Solen ute sol i sinne !
Massor med kunniga och trevliga föreläsare, Fint väder, underbar miljö och personal + en grupp människor i samma kategori där vi var fullt normala !
Inget hyssjande o stirrande blickar som följde oss vid minsta rörelse !

När jag sitter här och tittar på mina foto blir jag tårögd och tänker; Detta är fasen en av de bästa veckorna i hela mitt liv !!!

Så kommer man hem till vardagen igen med alla dess bekymmer ... Upp som en sol och ner som en pannkaka kan man säga !

Kan man verkligen ha det så bra !

Här kommer lite bilder på den underbara miljön vi vistades i !!

   

Kommentarer
Postat av: Edina

Hej, blev tårögd då jag läste ditt inlägg. Hoppas vi kan fortsätta att ha kontakt. Jag kan verkligen instämma på att det var en fantastisk vecka. Krama Isabella, Teres o William. Kram Edina

2008-06-15 @ 21:01:14
Postat av: -Nena-

Åh vad kul att läsa att ni haft det bra. Ser verkligen ut som ett mysigt ställe ni varit på.



Jag har tänkt på er och undrat hur ni har det och när ni kom hem, skrev just ett mail till dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback