Öland ~ Öarnas Ö

Hemma igen efter ett par dagar på mitt smultronställe INGET slår denna Ö

Dottern har "gul-bilat" mig ungefär 75 gånger och sonen har frågat "När är vi framme ? " si så där en miljon tillfällen .

Sen är dottern inte så smart i alla lägen i helgen har hon bla sagt;

"Finns det el i stugan för mitt mobilbatteri är snart slut ?"

"Här kan vi inte sova mamma. Det är INGEN täckning alls på min mobil"

"Har dom inte Svedala-outlet här ?"

Ja ja, nu kommer lite bilder i alla fall ( har sållet rejält bland de 120 ! ) se och njuuuut ... För det gjorde vi trots halvtaskigt väder !!

     

   

 
~ Vi glömde INTE tigern ~

Kommentarer
Postat av: -Nena-

Välkommen hem igen. Om några veckor sticker vi dit och jag tror jag ska se till att döttrarna glömmer sina mobiler hemma ;)

Postat av: Magnus

Tyckte där var mer än en tiger på bilderna och dessutom några andra skönheter också ;-)



Öland är alltid trevligt :-)



/Magnus

2008-07-02 @ 20:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback