Min långhelg ..

Innehåll:

Slit i trädgården ~ Hur kan man bo fem år i ett hus utan att dra upp en maskros ?
Djurparksbesök ~ Trots massor med folk fick vi en fin dag med Annette och hennes barn ! Jag fick tillråga på köpet massor med träningvärk i benen efter att ha kört rullstol i långa backar !
Lunchfika hos barnens kusiner ~ Tack Mona för goda mackor & sällskap den enda regniga dagen.
Ett nästan nerbrunnet jobb :S ~ Ni har väl hört om Pyromanen i Eslöv ? På mitt jobb blev det dock endast en dörr som blev svart !! Värre var det med intilliggande matsal & Café ... Vilka idioter det finns !
Kvällsmat på Mc Donalds ~ Vad är det som är gott med deras mat egentligen ?

Veckan som kommer bjuder på;
Vårruset, föreläsning, anställningsintervju, målträff ...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det var då för väl att inte hela din arbetsplats brann upp, fy vad otäckt!

Jahapp, så det är dags för vårruset, jag säger bara; Heja heja! Hoppas ni får fint väder :-)

2008-05-04 @ 21:10:05
Postat av: Jesper

mcmat är inte gott...
och vad du än gör undvik köttbullarna

2008-05-04 @ 22:36:15
Postat av: -Nena-

Tänkte på dig då jag hörde om bränderna hos dig. Idioter var namnet.

Ja vad är gott med Mc-mat *S* Det frågar jag mig också ibland. Äter det inte speciellt ofta men ibland blir jag sugen.

Ha det gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback