Idag är ingen bra dag

Ett gäng mopedister och en irriterande mobiltelefon höll mig vaken halva natten.

Nu måste man tydligen börja vakta dottern med hagelgevär.

När jag vid halv ett sa "Blir era mammor glada när ni ska cykla hem mitt i natten ??" Tittade dom på mig som om jag vore ett ufo ... "vaddå cykla ???"  
Nä självklart var killarna då lite äldre och hade naturligtvis MOPEDER !! ( Korkade jag ... )
Vilket innebar att jag ännu mindre vågade gå och lägga mig :-S

Mobiltelefonen för den delen bestämde jag mig för att knäppa av.... Svårt att förstå att jag inte har lust att prata ?

Morgonen har sen gått ut på att driva mamma till vanvett enligt sonen som promenerar på dammsugarslangen samtidigt som han tjatar hål i huvudet om sitt lördagsgodis !

Barn är bara UNDERBARA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback