Baaah vilken dag

Efter rådgivning via telefon fick jag en tid på vårdcentralen i morgon. Kunde vara navelbråck den där bulan i min mage som har en tendens att växa och stelna till när jag tränar. Får väl bli klämd och känd på i morgon antar jag ...

Och som om det inte var nog så passade inte jackan jag köpt till dottern. Jag som tyckte jag gjorde ett klipp ...

Och sen .... så har brännaren i pannan gått sönder så nu får jag köra på elen och huset är lite småkyligt. Måste ringa i morgon och hoppas någon kan komma ut, utan att det ska kosta en hel förmögenhet.

Så dagen har kanske inte varit helt tip-top ....
Fast jag fick godkänt på min lilla minitenta i S-HLR, jag fick pengarna tillbaka på Kappahl trots att dom var skit oförskämda sist... ( Tack Petra för att du övertalade mig att gå in där igen trots allt ) och jag fick pratat ett par ord med J trots att han hade främmad :)

Ska krypa ner under täcket nu, undra hur kallt det är här i morgonbitti .... Brrrr....

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag sa ju det :) och du som hade pratat med marknadsansvariga och hela alltet ;)jaa, du har visst en duktig syster!

2009-01-29 @ 12:31:02
Postat av: -Nena-

Hoppas det inte var allt för kallt och att det inte blir jättedyrt att fixa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback