Målarfärg, tapeter och slipdamm

Ahh fy tusan, efter att äntligen ha fått upp saker på mina väggar och någrolunda ordning på torpet så hoppade målaren in för att väva + måla köket samt tapetsera i hallen ...
Så åter igen ser lägenheten ut som ett bombnedslag.

Blir så jäkla trött och vill bara gå härifrån !!!

Hoppas han går på lunch så jag kan ta en dusch innan jag hämtar upp dottern på skolan och beger mig till Eslöv ... igen ...
En gång Eslöv alltid Eslöv var det någon klok människa som sa ... Tyvärr verkar det vara sant :S

Kommentarer
Postat av: Emma

Postat av: sandra

undrar om denna kloka människa var jag? haha :p

2009-06-08 @ 12:33:19
Postat av: -Nena-

Ryser av tanken på Eslöv....nääää av tanken på slipdamm var det ju ;o).

Finns inget som är värre på att krypa in precis överallt.

2009-06-08 @ 19:42:43
URL: http://nena.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback