ZzzzZZzzzzZzz

Illeris bok om lärande är rena rama sömnpillret ! Tur jag inte ska läsa fler veckor med pedagogik och filosofi och retorik och allt annat flum-flum ... ( med Flum-X, där X står för lärarens namn med det publicerar jag inte..... Hon är dock lika flummig som ämnet i sig )

Sonen fick ta med sin mormor till doktorn idag och visa upp sina öron. Jo lite rött var det allt och han fick en penicillinkur. Hoppas verkligen att vi får sova i natt, både han och jag ... Två nätter utan sömn räcker gott.

Grupparbete i morgon också ett par timmar.
Och idag kom jag äntligen på vad jag ska bjuda på när sonen fyller fem år på söndag. Store killen !!! <3

Kommentarer
Postat av: -Nena-

OJ fyller han redan fem?

Var har alla de år tagit vägen. Tycker ju inte alls det är så länge sedan du skrev och berättade att han kommit till världen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback