Min lediga del av långhelgen

har varit jättebra !!
Utflykt till Skäralid med Marie, en hel eftermiddag hos Lisette & Emil, en lång filmkväll med "Australia" i hjärtats soffa ( inte en enda unge inom synhåll heller *ler* )

Dagen idag våndades jag på ett överbefolkat Media markt, det var ju inte så spännande förståss... Men vad gör man inte ;)

Kvällen avslutades sen men hämtmat och "Penis-film" hemma i Sandras soffa... ( Vi skramlar till en rakhyvel åt grabben haha förlåt .. jag är inte 15 år längre ... )
Sen slösade vi vars 10 kr eller nått med att skicka en helt onödig fråga till 118100. Undra egentligen om det är en live-person som sitter och svarar på dom frågorna ? Tur det är lördag kväll så dom trodde säkert vi festade för friskt ;)
Blev i alla fall nöjd med mitt svar !

"Potential att vara livet ut, fortsätt kommunicera & vara ärliga" ( etc etc )

Snart tid att lägga nya lakan i sängen och snusa ner sig, jobba ett morgonpass i morgon ... *gäsp*

Kommentarer
Postat av: -Nena-

Har fundert på det där med dessa frågor om man verkligen kan fråga om precis vad man vill s

Jag har dock inte kommit så lngt som du och testat det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback