IKEA idag !

Japp först blev det ett besök på Bazaren i Malmö där vi köpte rakblad :)
Min syster var med och handlade lite nytt smink. Mycket billigare än livsmedelsbutikerna i stan !

Sen tog vi en lunch på Svågertorp och därefter en tur till IKEA. ( Sambon ville inte gå på IKEA, men det märkliga var att när vi sen skulle hämta upp honom så var han på ILVA !! Möbler som möbler kan jag tycka ?! )

Jag handlade iallafall fler förvaringslådor till förrådet, två fina lampor till köksfönstret, fotoramar och klädhängare, att hänga över dörren utan att borra eller klistra !

Nu är sambon & köper ostbricka. Natalie har duschat, tittar på Teletubbies & äter lördagsgodis.
Jag laddar för melodifestivalen ! ( laddar är kanske att ta i .. men ändå ) 

Fortsatt trevlig helg !  


Kommentarer
Postat av: Budda

Naaaaw så fina lampor, jag gillar lila. Vi har gröna. :)



Jag skulle älska att gå på IKEA med dig Jennie. :)



Trevlig helg.

2011-02-26 @ 19:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback