Grattis älskade sambo !

Idag fyller Dan 35 !
35 ? Vad hände med åren ?
Men så när som på några gråa hår har vi inte åldrats ett dugg.
Dan har till och med samma kläder liggande i garderoben som han hade i femte klass. Ni vet de glansiga tränings-shortsen. Den grå NHL-jackan lever fortfarande... Någon mer än jag som minns ?

När vi träffades "på nytt" på en helt oskyldig badminton-spel-kväll hade han på sig ett par av shortsen. Ett par oranga !! Inombords fnissade jag lite gott och tänkte, det är inte klokt han har varit helt rätt hela tiden och jag har inte märkt det !! Tänk så många år det tog, men helt klart värt att vänta på !!

Grattis !



Jag älskar den mannen ♥


Kommentarer
Postat av: mamma

jag kommer ihåg jackan.Precis som han kommer ihåg vissa av dina kläder. Kram på er båda o grattis Dan.Idag prickade jag rätt eller.

2011-01-31 @ 14:59:34
Postat av: Budda

MEN vad ni är fina!!



Kul att se dig J!



Hur MÅR du i kväll med feber å allt? :(



/T

2011-01-31 @ 19:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback