Nu kommer ett verkligt flum-inlägg ...

Jag brukar inte hänga upp mig på vad folk gör i allmänhet. Jag har till exempel ingen tendens att fråga ut människor om saker utan tycker att det är väl deras ensak. Om någon vill berätta för mig så gör dom väl det utan att jag ska snoka ? Det finns de som anser att jag är ointresserad.. Det är jag inte ..
OCH även om yttringar o handlande påverkar/handlar om MIG så BRUKAR jag bara "rycka på axlarna & ge världen fingret"

MEN ibland kan jag inte låta bli att fundera "Hur i hela friden tänker människan ?" OFTAST gäller det då känsliga frågor så det inte riktigt är läge att ifrågasätta. Tyvärr handlar det också om människor som INTE vore lägligt att göra mig ovän med.
I dessa läge kan jag istället gå och irritera mig så till den milda grad. I mitt inre konfronterar jag personen flera gånger om !

Fegt ? Ibland...

Kommentarer
Postat av: Budda

Hej fina J!

Du kan välja vem som skall stå på ´din inre scen´. Du är regissören och väljer skådespelare. Är du intresserad berättar jag mer, det är mycket intressant.



Stor kram och positiva tankar från T.:)

2011-01-20 @ 09:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback