Helgen

Jobbade länge i fredags och körde direkt från jobb hem till mamma som fyllde fem-femma :)
Det bjöds på smörgåstårta och vanlig tårta. Min lilla nyttighets-rajd fick hoppa över en dag.
Barnen blev trötta framåt halv tio, så jag körde hem och nattade dom.

Lördag morgon började som vanligt med simskola.
Sen åkte jag på Me & I-visning hemma hos kollegan. Tyckte inte denna säsongen bjöd på lika mycket som förra. I höstas köpte jag massor från kollektionen, denna gången blev det bara en sweat-jacka till William ( som han själv valde, "rött är den tuffaste färgen" )



Kvällen avslutades sen med kyckling, pommes och lördagsgodis ( fast jag åt nötter )

Idag söndag har det städats ovh tvättats ! LERA är så irriterande ! Nu töar det och trädgården är full av den varan. Hit med en plattsättare !!! NU !!
Sambon & jag var en sväng i Landskrona, handlade på ÖoB + Coop Forum. Glömde inköpslistan i hatthyllan ( jag är expert på att skriva och sen glömma ... ) missade bara två saker iallafall. Saft & krossade tomater.


Kommentarer
Postat av: Budda

Hej!

Jag glömde listan till IKEA, glömde krokar att hänga upp saker på.

Fick med en massa annat. :)



Är det N på bilden eller du visar jackan W valde? :)

2011-03-21 @ 12:19:13
Postat av: Anonym

Jag längtar till IKEA med dig. :)

2011-03-22 @ 21:21:42
Postat av: Budda (Tina)

Mäh, vart tog namnet vägen?

2011-03-22 @ 21:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback