Nästan ännu mer oförmögen att röra mig ..

Efter ett antal dagar med ryggskott light kände jag mig ganska ok igår. Vetevärmare varje kväll & smärtstillande sen i Måndags...
Vad händer då ?? Jo Kung Bore kom på snabbvisit igen..
I morse när vi skulle iväg tog jag två steg utanför dörren och vips låg jag på ryggen på rampen utanför :(
Aj slog ryggen, min armbåge och mitt lillfinger (!!)
Status nu; Armbåge inga besvär, finger lite ömt och och stramar i "rakläge", ryggen lika illa som i måndags. Typiskt !! Får nog finna mig i att sitta på vetekudden ett par kvällar till...

I morgon ska William ha barnkalas. Tror det blev 12 barn tillslut, en helt ok skara. William bestämde att det skulle bli korv med bröd. Jag tyckte det var lite "fattigt" så det blir iallafall pommes till också. ( + lite gurkstavar & minitomater )
Naturligtvis godispåsar & några smålekar...
Hoppas det blir lyckat, två timmar med full rulle !!

Trevlig helg !!

Kommentarer
Postat av: Budda

Men Jennie!! Krya på sig!!



Ha en fint kalas, hoppas W blir nöjd. Lät som en härlig meny! :)

2011-03-04 @ 17:32:05
Postat av: Tina

Jennie, har två biljetter till Romeo och Julia Göta Lejon. Ligger på blocket snart.

Tänkte på dig och T. En tur till Sthlm lörd 2 april? Måns Zelmerlöv Loa Falkman mfl.

:)Vill du veta mer, hör av dig.



Kram.

2011-03-04 @ 23:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback