Tar ett ryck i bloggen igen ..

Det har varit lite stiltje här i bloggen.
Tycker ofta att inläggen är ointressanta och torftiga.


Tiden som gått har ägnats åt;
Fira påsk ( hemma hos mamma och svärföräldrarna )
Målat på vårt hus ( som snart är färdig grund-målat, bara två lager kvar sen tjoho .. )
Jobbat såklart ... ( Det händer ständigt saker på det stället )
Träffat Tina (Som i sin blogg skulle varit duktig och lagt in en länk, men denna sidan är så omständig så jag förlåter mig själv för att inte göra det )
"Firat" Valborg ( vi såg inget bål utan åt tre-rätters hemma i vuxenstil )

Just nu saknar jag sonen. Han har varit borta en hel vecka (första) och NU känns det extremt tomt.
Jag är ingen förordare av växelvist boende och detta är verkligen varken min önskan eller beslut !
Jag känner mig bara nere och grinig och försöker intala mig själv att detta kommer att funka.
I morgon ska jag iallafall hämta honom efter jobb ♥



Som grädde på moset skulle jag lägga in en bild på vår gemensamma tatuering, men datorn har bestämt sig för att inte samarbeta med min iPhone ikväll så jag får nog medla mellan som ett slag innan jag får över bilden.
Tatueringen är iallafall gjord. Det kändes bra och jag skulle lätt kunna gå dit och göra en till när som helst. Ska bara komma på vad och var Nr 2 ska sitta.

Ni får nöja er med lite bilder från påskhelgen !!



En äkta liten påskhund

        







Kommentarer
Postat av: Budda

Kul att se er!! :) <3

2011-05-02 @ 20:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback