Allt känns ...

Jag har rivit inbjudan till klassfesten.
Känns som det finns andra saker som är betydligt väsentligare än det.

Jag har pratat med reperatören ang min tvättmaskin.
Känns som det finns roligare saker att lägga reperationsfonden på än en ny när jag kan laga den gamla billigare.

Jag har cyklat en lång runda.
Känns som om det behövdes.

Jag har läst min engelska artikel.
Känns som ett måste :-S

Jag har tagit undan påskpyntet.
Känns som det var på tiden.

Jag har ringt och stört min pappa i en intervju.
Känns som om det var skitdumt att svara i telefonen så han får skylla sig själv.

Kommentarer
Postat av: -Nena-

Har också rivit de sista inbjudningarna till mina klassfester. Var på den första och då åt vi och sen försvann alla på sitt håll med de som de ändå brukar umgås med, kändes tråkigt.

Påskpyntet är halvt borta...snart helt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback