Gott slut och gott nytt...

Jaha det är nu i dagarna man ska skriva en sammanfattning på året som gått...
Vad har man hunnit med då ?

Ja ett antal tentor som klarades på första försöket allihopa :)
En praktik på Neurologen i Lund som i sin tur ledde till timvik och är den bästa och roligaste arbetsplats jag någonsin varit på !

Jag har flyttat till mitt drömhus och faktiskt kommit rätt bra till ro. Trots att det bara var dryga två månader sen lasset gick.

Sommaren var sketen om jag inte minns fel. Mest grått och regn, de nyköpta sommarkläderna kunde vi varit förutan då de bara användes ett par dagar.
Jag hade dock en underbar vecka i Marstand utanför Göteborg. Där det slappades och åktes karuseller. Hoppades på studsmattor och åts rökt lax med hemmagjord cheutney ..

Två turer till Ullared har jag hunnit med :)

Min bror har konfirmerats och jag snyftade i kapp med psalmen i kyrkan för att han var så fin !
Systern i sin tur klarade sin uppskrivning galant och snart stundar uppkörning, dock hinner hon inte med det i år .. Jag vet iallafall vilken datum det blir *långnäsa*

Jag blev med två marsvin och hund under en kort tid....

Barnen har blivit ett år äldre allihopa. Nästa år blir det högstadiet för den äldsta ! Är det klokt ?!
Där ser man verkligen hur gammal man själv blivit ....

På tal om gammal så hittade jag två gråa hårstrån i min lugg, detta resulterade i en drastisk klippning och ljusa slingor för att dölja eländet !

Förväntningar inför nästa år;
Hoppas få ordning på trädgården.
Förmodligen får jag stå ut med att bli ytterliggare ett år äldre ( eller förhoppningsvis ... )

GOTT NYTT ÅR !

Kommentarer
Postat av: -Nena- nu med internet igen.... tillfälligt eller ej??

God fortsättning min vän
Jag hoppas att 2008 blir ett bra år för er alla även trädgården ;)
Gammal är du inte... vad är jag då ;)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback