Jaha..

Här sitter jag i skolans datasal och försöker få ordning på alla papper. Det är inte en liten bunte jag skrivit ut...
Till denna kursen och till nästa kurs som börjar på måndag.
Jag har bokat en del böcker via bibliotekets hemsida. Tyvärr fick jag inte tag i en av dom, den fick jag beställa via adlibris :)
Naturligtvis den DYRASTE !!

( På min alltid samma önskelista tillsammans med "presentkort på IKEA" placeras nu också "Presentkort på studielitteratur" !! )

Ytterliggare en bok beställdes, men det var mest för att den kan vara bra att ha i framtiden.

I kväll blir det uppvisning i sång och dans på dotterns skola. Jag tror jag hört Markolio-låten 1836 gånger när hon övat :-P
Laddar kameran och hoppas jag ska komma ihåg att ta den med mig denna gången !

So long ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback