Lördag eftermiddag !

Nu är det bokat och klart att jag kommer börja sälja barnkläder vid sidan av mina studier.
Företaget jag har kontakt med har ont om säljare i skåne och har inte alls de ruskiga priser jag varit med om på liknande partyn ! En fördel !
Jag kommer att börja i Januari eftersom många redan är fullt uppbokade hela december månad.
Spännande !

Motorsågen går i trädgården och grannen är ute och röjer undan de fälda träden som legat länge nog på gräsmattan. Det passade bra för han eldar med ved och har själv nytta av det ! Perfekt !

Jag har tagit upp tomte lådan ur källaren. Det är väl dags. trots att det mer är höst ute....

Kommentarer
Postat av: -Nena-

Grattis till extra jobbet. Nu är jag så klart nyfiken på vad det är men det får jag kanske veta i ett mail ;)
Ska försöka ta ner tomtelådan imorgon så jag kan börja så smått... lådan föresten... lådorna. En hel del tomtar som sak fram *ler*
Ha det bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback