Har lovat massor med bloggar

så vad gör väl en och annan lista för att fylla ut ? :)

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Tillbaka till sängen tack !

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Ingen nu, en tjuga eller så i plånboken

3. Vilket ord rimmar på "test"?
Fest :)

4. Favoritplanet?
Venus tycker jag klingar fint, fast jag föredrar att bo på jorden

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Hmm något mobilnummer jag inte ens känner igen

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Heaven, fast den är så tyst så jag har den som väckarklocka

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Vitt Lindex linne

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Etikett ? Som prislapp ? Banan-klistermärke någon gång

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Barfota nu, annars några från skopunkten

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Beror ju på vad jag ska göra ...

11. Vad gjorde du vid midnatt?
Gick och la mig efter att ha jobbat kväll

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Stugan ligger i Halland ~ från dottern som är iväg med sin faster och kusiner
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
I Lund tror jag dvs 2,5 mil

14. Vilket uttryck använder du mest?
"vilken nöt"

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
nått av barnen

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Sak ? Räknas katten ?

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Alkohol och SOCKER :)

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Hittade en engångskamera som jag måste framkalla, minns inte ens var vi hade den ?

19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Varje ålder har sin tjusning, men jag vet inte om jag vill gå bakåt i tiden ..

20. Din värsta fiende?
Sockerbomben

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Sonen

22. Vad var det senaste du sa till någon?
Hälsa så gott och ha det bra ~ till dottern i telefon

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Vart ska jag flyga ? Give me the cash !!

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Jag gillar många lite extra mycket på olika sätt !

25. Senaste låten du lyssnade på?
Förutom någon reklamlåt på tv... Dunka mig gul & blå, vad annars ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback