Antar utmaningen :)

Tydligen ska man idag skriva en "vill-ha-lista"
Och efter som mitt måndagsprogram är inställt pga ISHOCKEY så hinner jag detta !

Jennie vill nämligen ha:
~ Sommar
~ Sol
~ En trädgård att slappa i
~ En god hälsa
~ Ett nytt köksbord
~ Ett par nya bekväma sommarskor
~ Mer ledighet i sommar
~ Ett fint examensbevis att stoltsera med ( missuppfatta inte, jag trivs i skolan fortfarande !! )
~ Ett välbetalt och intressant forskarjobb
~ En hjärna som suger åt sig fakta som en svamp ( och behåller den på plats för evigt )
~ En städerska som kommer två gånger / vecka
~ Mer energi

Hmm ja det var nog allt jag kan komma på. Det var inte så ha-galet eller materalisktiskt tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback