LIstan för 2007

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Massor med saker, medverkade vid tre hjärnoperationer.
Köpte hus....

Höll du några av dina nyårslöften?
Nej det där med att bara äta godis på lördagarna sprack nog redan första veckan

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Angelicka fick en liten Elina
Katten fick sex ungar

Dog någon som stod dig nära?
Min kursare :(
En del patienter på jobb som jag tyckte om...

Vilka länder besökte du?
Sverige och Danmark bara

Är det något du saknar år 2007 som du vill ha 2008?
Mera sol och värme !

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
13 oktober & 23 november

Största misstaget?
Hmm vet inte ?

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nja lite förkylning och ryggvärk

Bästa köpet?
Huset !

Vad spenderade du mest pengar på?
Huset

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min julklapp Molly, När sonen kryper upp och viskar "Jag älskar dig fast du är en gammal tant"

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2007?
Jag minns aldrig när låtar kommer eller går ...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det går upp och ner ...

Vad önskar du att du gjort mer?
Skrattade och pluggade

Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat

Hur tillbringade du julen?
Med familjen

Favoritprogram på tv?
Greys Anatomy

Bästa boken du läste i år?
Läst en del, men minns knappt vad dom hette...

Största musikaliska upptäckten?
-

Något du önskade dig och fick?
Hus och hund ... :) ( eller fick och fick )

Något du önskade dig men inte fick?
-

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Minns inte ...

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
En bättre psykolog ? :P

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Trött

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner och familj.

Vem saknade du?
Mormor & morfar

De bästa nya människorna du träffade?
Arbetskamraterana på NL27

Årets sötaste?
Barnen

Årets hetaste?
Bror min i konfirmationskåpan :-D

Årets besvikelse?
Livet är inte rosenrött ...

Årets bästa?
Min syster och hennes underbara humör.
Mina och Janes turer på loppisarna *älskar*
Nachos på Emipiaza med Sandra.

Årets snällaste?
Syster, mamma, pappa, Jane, Sandra .... Åhh så många !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback