Ifall ni inte var övertygade

så har jag idag fått ytterliggare ett bevis på att tekniken inte vill min väg !

Äntligen fick jag rätt på den skruttiga barndatorn här hemma.
Aktiverat Windows och kopplat och donat så sonen ska kunna ha den på sitt rum och spela lite på ...
Vad händer ?

Jo plötsligt bestämmer den sig för att inte acceptera CD-skivor ??!?
Va ??
Vad gör det för nytta nu då ? Nu kan han ändå inte spela...

Ja en IT-tekniker vore inte fel... Helst en med brinnande intresse för trädgårdsarbete ( läs SLIT ) och lite kunskap inom snickeri-världen :-D

Kommentarer
Postat av: Magnus

Har du provat att klappa den snällt och säga fina ord till den ??? ;-)



Annars hoppas jag du vet var du kan höra av dig om du behöver hjälp ... hihi :-)



/Magnus

2008-11-02 @ 13:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback