Jennies ABC

Anlag för: stora fötter
Brister: slarvig  
Cognac: Nej tack hellre likör  
Drömmer om: det perfekta livet
Egogrejer jag gör ibland: slukar hela godispåsen  
Föraktar: plågeri
Gillar: Choklad  
Hoppar högt när: jag ser en mus  
Irriterar mig ibland: Väckarklockan
Jag undviker helst: att stryka tvätt  
Kanonkillen: Manlig o snäll 
Längtar efter mest just nu: sommar  
Motsätter mig: barnarbete
Njuter av: god mat
Om jag vore en bil skulle jag vara: En mamma-car med plats för alla  
Pojkdröm: Ingen pojke iofs men ändå ... sjuksköterska
Qvinnan med stort Q, är för mig: listan är nog gjord för män :)
Ring: Nä ring inte skicka ett sms i stället
Städning? När det behövs
Tidning jag läser: inredning
Under kudden har jag: ofta händerna
Vid en eventuell dejt med dig skulle jag vilja: promenera o ta en lätt fika
Xylofon: en leksak
Yttre fördelar på en kille kan vara att han är: mörk  
Zebra: En randig häst
Åldern mellan två personer: nån rimlig gräns finns väl
Älskar: barnen
Önskar mest av allt just nu: Att jag ska bli frisk o kunna gå ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback