JUL & NYÅR

Nu ska jag kanske passa på med ett jul o nyårs-sammandrag ?

Lille julafton spelades det Bingolotto halva natten, dock utan vinst.

Julafton drog vi allihopa hem till mamma för att dricka glögg, se Kalle, äta julmat, öppna klappar o sjunga Sing Star.
Tomten var mycket skum med en hemsk danska accent.
Jag fick min nya elvisp som jag varit utan i snart ett halvt år då dottern tvingat i fel vispar i den gamla så den gick sönder....

Julafton hos pappa firade i samband med M födelsedag. Nämligen den 28:e
Han ville absolut inte ha julmat så det fick bli pizza o chokladpudding. Ingen tomte dök upp men vi delade ut lite klappar ändå. Fina inneskor till oss alla i form av vetevärmare som man ska värma i mikron, en sak som vi haft roligt åt hela resten av året, Undra om man vågar mikra popcorn nu när vi haft skor i mikron ?!!? :-P


Nyårs afton kunde varit roligare. W däckade med 40 graders feber, I la sig kl 21 o T gick hem för att hälsa på en kompis. Jag själv satt o byggde pussel ända till en kvart innan tolv. Då kallades hönsen in o vi skålade i cider samtidigt som vi kikade på raketerna genom fönstret.

Kvällarna har annars tillbringats till att fråga 100 frågor ... O fyll i Mina vänner-bok.. :)

Här kommer lite bilder...

   

 

Kommentarer
Postat av: -Nena-

Låter ju bra, ja om man räknar bort W's feber då alltså.

Postat av: -Nena-

Låter ju bra, ja om man räknar bort W's feber då alltså.

2009-01-02 @ 21:15:31
URL: http://nena.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback