Helgbilder

Så här blev första projektet;



Igår besökte jag tillsammans med William, Therese och mina kära vän Tina IKEA i Malmö.
Det handlades som obligatoriskt ljus, skärbrädor, batterier .. Men hittade även ett skrivbord till William ( 700 :- rabatt med family-kortet !! ) ocg några pennburkar jag hängde på väggen ovanför !



Så här trött var William i bilen på vägen hem, men vad hade jag räknat med ? I fredags kväll var killen på sitt första disco, inte hemma förrän efter 22 och ändå uppe vid 6 och tittade på tv ...



Någon som vet om denna finns i Ullared ???? Jag vill ha den, men helst till Ge-Kå´s pris !!
( meddelar att jag köpte två fina tavlor för 799 :-/st som sen visade sig finnas i Ullared till ungefär 75 % av priset. Ska inte göra om misstaget )


Kommentarer
Postat av: Tina

Jättefina bilder.



Jättefina barn också.



Tycker så mycket om dig/er!:)



Ps. Jag cyklade till IEKA i dag. Igen. ;)

Köpte ljus till arbetet och några (hrm) smågrjor. Klappade bulldogen. :) Ds.

2011-11-06 @ 19:32:50
Postat av: Tina

Kikade in efter hårbild! Hihi.

2011-11-09 @ 19:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback