Riktigt ruskig dag ...

Det är mycket som snurrar i livet nu och jag vet varken ut eller in.
En "olycka" kommer sällan ensam säger man..

Hjärtklappning, feberfrossa, huvudvärk och trött, trött, trött ! Jag är hemma idag, legat på soffan sen jag lämnade barnen. Sovit om vart annat ...

Av olika anledningar stängde jag ner min Facebook sida också.
Det går lite till överdrift ibland när du vet allt om alla utan att ha träffats på ett halvår.
Du vet vad grannen äter, när kollegan är sjuk, vännernas baksmälla, toalettbesök ... Nä det får vara för mig nu !!
Känner blandad panik-lättnad !

Ser fram emot förändring, nått nytt !
Ska ta tag i saker, en sak i taget i rätt riktning !!


Kommentarer
Postat av: Budda/Tina

Läser. Jag är här. <3

2011-10-23 @ 00:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback